forum.labradory.org

Hodowle - Pseudo hodowla w Małopolskie

Dychowski - 29-10-2016, 13:19
Temat postu: Pseudo hodowla w Małopolskie
Witam serdecznie,
Muszę o tym napisać ażeby ktoś przypadkiem nie trafił podobnie lub nie wybrał się na tą pseudo hodowlę. Postanowiłem dzieciom zrobić frajdę i kupić im Labradorka oczywiście biszkoptowego :haha: , pobuszowałem po portalu aledrogo (wiem, nie tędy droga tzn. teraz już wiem..) i znalazłem niby hodowle gdzieś tam zarejestrowaną, tu adres :

..........................

W myśl obowiązującego prawa jest to niestety hodowla legalna. Nie wolno szkalować hodowli. Panowie prawnicy już wielokrotnie byli na tym forum i grozili sądami. Po prostu chcą zarobić i sami zgłaszają do weterynarzy, do hodowli tego typu sprawy.


Pojechałem z koleżanką bo ma od lat psy więc zawsze coś podpowie i doradzi, ja niestety nigdy nie miałem psa i nie mam żadnego doświadczenia, teraz zapewne będę miał duże po czekających mnie 1.5 miesięcznych wizytach u weterynarza.... Dojechaliśmy do Szerzyn i ujrzeliśmy chałupkę pod którą czekał na nas właściciel. Oboje z żoną mili ludzi, przynajmniej takie odniosłem wrażenie, teraz już wiem, że to biznes nie charakter człowieka, zostaliśmy zaproszeni do pokoju do którego wpuszczony dwa malutkie labki, jeden czarny drugi taki jakiego chciałem czyli biszkoptowy. Pieski były przestraszone, koleżanka oglądała obydwa, zadawała pytania i obserwowała pieski i po godzinie stwierdziła, że mogę zaryzykować i porwać biszkopta bo czarny totalnie wystraszony. Tak też zrobiłem, zapłaciłem, kupiłem od razu 15 kg żarcia ażeby bestia miała co jeść, podpisałem umowę, odebrałem książeczkę zdrowia która od samego początku budziła wątpliwości mojej koleżanki jak i metryka urodzenia ale dla mnie najważniejszy był piesek nie papierki, Ułożyłem bestie w aucie i ruszyliśmy do domu. Piesek był brudny więc koleżanka kupiła szampon i wykąpała bestie 3 razy bo nie mogła pozbyć się odoru ale dla mnie już było fajnie bo jest taki jaki miał być,