| |
forum.labradory.org
|
 |
Hodowle - Hodowle - Nowy Targ
slawekk - 08-08-2009, 13:11 Temat postu: Hodowle - Nowy Targ Witam jestem tutaj nowy nigdy nie miałem labradora i za bardzo nie znam się na tej rasie ale z tego co przeczytałem to bardzo mi ten pies odpowiada mam 17 lat i chciałbym sobie takiego labradora sprawić z rodowodem ale nie mam pojecie gdzie mam go kupić żeby był 100% labradorem no i żeby nie był za drogi bardzo proszę o pomoc może ktoś ma do sprzedania jestem z nowego targu najdalej mogę pojechać po niego to Krakowa pozdrawiam
Poprawiłam hodowle i labradory Pozdrawiam. Mod
pado - 08-08-2009, 13:15
| slawekk napisał/a: | | labladora |
błagam
labradora
Baszka - 08-08-2009, 13:18
Jesteś w temacie "Hodowle" ...poczytaj go a znajdziesz taka z prawdziwego zdarzenia...w okolicach Krakowa jest kilka Hodowli labków.
slawekk - 08-08-2009, 13:27
no widzisz ani nie wiem jak dobrze napisac jego nazwe heheh
;p XD
pado - 08-08-2009, 20:47
slawekk, nauczysz sie
szluger - 08-08-2009, 22:21
slawekk, jak nawet tego nie wiesz, to zrezygnuj z tego psa. Lepszym pomysłem i tańszym w realizacji będzie zakup słownika...
Baszka - 08-08-2009, 22:31
| pado napisał/a: | slawekk, nauczysz sie |
Oczywiście, że czytając forum wiele się nauczysz, poznasz zalety a przede wszystkim wady labradorów ( bo to nie słodkie psinki z reklamy )
..poczytaj...przemyśl i dopiero zadecyduj
slawekk - 09-08-2009, 09:53
szluger napewno nie zrezygnował bym z zakupu psa tylko dlatego ze pomyliłem sie w nazwie
Baszka mieszkam na wsi mam duzy dom a wokuł lasy i góry wiec miejsca na spacery i wybieganie sie bedzie miał duzo , niedy nie zostanie sam jak pujde do szkoły bo rodzice pracuja w domu i zawwsze ktos w nim jest jakbysmy wybrali sie na wakacje to ktos z rodziny napewno by sie nim zaopiekował narazie tylko tyle wiem moze jeszcze ma jakies wady poczytam jeszcze troche i zoobacze ale wydaje mi sie ze własnie taki pies bedzie mi odpowiadał i bedzie miał u nas dobrze ;p XD
qAulinkA - 09-08-2009, 10:07