forum.labradory.org

Inne zakończenia - 1,5 roczna suczka dalamtyńczyka w budzie - co robić?

Palinka - 09-12-2010, 22:56
Temat postu: 1,5 roczna suczka dalamtyńczyka w budzie - co robić?
Witajcie! Mój sąsiad trzyma suczkę dalmatyńczyka w budzie! Były dwa psiaki (oczywiście samiec i suczka :confused: ), ale niestety jej brat odszedł wczoraj za TM :cring: Z zimna? Z głodu? Dowiedziałam się o tym, a że sąsiad wyjechał za granicę, poszłam zobaczyć co z drugim psem... Nie chcę aby spotkał ją taki sam los :(

Suczka jest śliczna, taka drobniutka. Nie znam się na tej rasie, jest biała w czarne łatki, ale to chyba jakaś miniaturka, bo jest gdzieś o połowę mniejsza od mojego Morisa. Jest wylękniona, boi się głaskania, nie umie jeść z reki... Do tego potwornie trzęsła się z zimna!!!

Piszę tutaj, chociaż jeszcze nie rozmawiałam z jej ,,właścicielem". Z resztą go ciągle nie ma... Tymi psami nikt się nie zajmuje, nikt się nimi nie przejmuje, ale podejrzewam, że facet jeszcze będzie chciał zarobić... Ale pomyślałam, że jeżeli byłoby jakieś zainteresowanie, to może bym go przekonała, żeby ją oddał...

Niestety nie mogę jej wziąć do siebie, mogę się jedynie wkradać, aby ją trochę dokarmić. Czy pies z tak krótką sierścią ma w ogóle szanse przetrwać mrozy?

Postaram się zrobić jakieś zdjęcia, bo dzisiaj już było ciemno.

ewusia81 - 09-12-2010, 23:16

Proponuje troszke poobserwować co tam się dzieje, czy wlasciciel nalezycie opiekuje sie psem i jakie sunia ma warunki... Jesli jest zle to proponuje zglosic sprawe do TOZ-u. Albo go wystrasza i zmieni stosunek do suni albo bedzie mial przechlapane...