forum.labradory.org

Hodowle - Szczeniaczki - które wybrać?

Krubin2611 - 10-07-2018, 09:40
Temat postu: Szczeniaczki - które wybrać?
Witam wszystkich!

Mam nadzieję, że dobrze wybrałem miejsce dla tego postu - jeśli nie prosze o wybaczenie :(

Jestem (a właściwie dopiero chcę być) początkującym hodowcą Labradora - Jestem właśnie na etapie wyboru psiaka (marzy się nam czekoladowa suczka) do adopcji - chcę ją wyłącznie jako członka rodziny, bez wystaw, etc. - zależy mi na zdrowym psiaku, który będzie towarzyszem dla mojej niedawno urodzonej córki :)

Nie znam się niestety za bardzo nad kwestiami rodowodów, rodziców, badań, etc. (poza tym co w ciągu ostatnich tygodni wyczytałem w googlach, ale wiadomo, że taka wiedza to nie wszystko) dlatego chciałem zasięgnąć porady skąd lepiej wybrać psiaka.

Mam obecnie 2 miejsca nad którymi się zastanawiam:
1.Al-Grom (http://www.labrador.az.pl/labrador.html)
Mioty planowane na koniec lipca:
CUT ACROSS SHORTY Z Grodu Hrabiego Malmesbury
oraz Al-grom O'HARA

lub ewentualnie (w zależności od dostępności)
CUT ACROSS SHORTY Z Grodu Hrabiego Malmesbury
oraz Al-grom X-TRA

2. z Krainy Narwi (http://www.zkrainynarwi.pl/labrador_pl.html)
Miot do odbioru w połowie sierpnia:
Ch. Pl. MERCURY F. Zabajone
oraz BELLA z Krainy Narwi

Czy ktoś kto zna się bardziej może zerknąć na hodowle/rodziców i podpowiedzieć czy są jakieś istotne przesłanki, które powinny skłonić mnie w kierunku jednej z tych hodowli, czy szczeniaczki powinny być podobne? A może jest coś "oczywistego" czego nie widzę w tej chwili nie będąć zbytnio wdrożonym w temat?

Będę wdzięczny za każdą pomoc i poradę :)

aganica - 11-07-2018, 17:23

Wybrałeś wspaniałe hodowle..
Al-Grom to mój faworyt .. Mają wspaniałe , wszechstronnie przebadane psy.Nie tylko stawy ,oczy ale i miopatia ,zapaść wysiłkowa a nawet parakeratoza nosa /brawo/.