forum.labradory.org

Coś dodać? Coś zmienić? Coś usunąć? - Co oznaczają łapki przy nicku?

andzia - 28-10-2008, 16:55
Temat postu: Co oznaczają łapki przy nicku?
Mam pytanko co oznaczają te łapki w moim profilu niektórzy mają je jakby zapełnione a innni puste??
supergirl - 28-10-2008, 16:57

ilość napisanych postów, im więcej postów, tym więcej łapek zapełnionych ;D
AnIeLa - 28-10-2008, 16:58

andzia, to chyba licznik postów pierwsza mędzie zapełniona jak napiszesz ich 100 tak mi się wydaje bynajmniej :)
andzia - 28-10-2008, 17:00

dzienki wam strasznie właśnie też tak sie nad ty zastanawiał że może te są posty dzienki teraz mam pewność ;* ;* Pozdrawiam :haha: ;* ;*
Szyna1322 - 27-02-2010, 21:44

Ja właśnie też się nad tym zastanawiałam :haha:
Kotek26010 - 07-07-2010, 13:55

też się nad tym zastanawiałam dzieki :)
piotr0020 - 24-02-2011, 15:01

my mamy 36 postów od jakiegoś czasu i nic się nie zmienia, mimo pisania nowych :(
o co z tym chodzi, bo nie rozumiem?

mibec - 24-02-2011, 15:09

piotr0020 napisał/a:
my mamy 36 postów od jakiegoś czasu i nic się nie zmienia
o ile dobrze pamietam, to pierwsza lapke dostaniesz po 100 poscie :)
piotr0020 - 24-02-2011, 15:33

mibec,
to już wiem , że po 100 poście :)
ale dlaczego mimo pisania nowych postów suma postów nadal jest ta sama?

mibec - 24-02-2011, 15:38

piotr0020 to nie "zalapalam" o co chodzi :) Wiem, ze posty w galeriach nie sa liczone - moze ostatnio tam pisalas i dlatego nie zmienia sie liczba postow?
piotr0020 - 25-02-2011, 07:52

no to teraz już rozumiem :)
mibec, dziękuje bardzo :)

Ryniu - 05-12-2012, 17:29

Forum istnieje już ponad 5 lat. Ilość postów na użytkownika znacznie wzrosła.
Zostały wprowadzone nowe progi dla rang. I tak:
0 łapek - 1 post
1 łapka - 100 postów
2 łapki - 500 postów
3 łapki - 1000 postów
4 łapki - 5000 postów
5 łapek - 10000 postów

orlosia - 09-12-2012, 20:43

Ryniu, a to już znam przyczynę ucieczki moich dwóch łapek :D

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group