Przyjaciele forum Zgłoszenie
FAQFAQ    SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  ProfilProfil
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
Ogromny popęd u psa
Autor Wiadomość
mari 


Dołączyła: 11 Mar 2011
Posty: 4
Skąd: Jarosław
Wysłany: 11-03-2011, 23:45   Ogromny popęd u psa

Witam,

chciałam sięgnąć rady od ludzi, którzy na temat labradorów co nieco wiedzą.

Chodzi o ok. 7-letniego labradora (bez rodowodu). Nie jest to mój pies tylko mamy mojego chłopaka. Ma ogromną działkę po której sobie biega ale jest tam sam, bardzo rzadko ma dłuższy kontakt z człowiekiem. Każdego "seksualnie atakuje" przez co nie ma szans na jakąkolwiek normalną zabawę z nim czy wyjście na spacer.

Wyczytałam, że kastracja bardzo uspokaja psa i chciałam się dowiedzieć czy jest szansa na zmianę tak mocnego popędu u dorosłego już psa. Wydaje mi się, że bez tego nie ma szans na jakąkolwiek tresurę, tym bardziej, że nie mam żadnego doświadczenia z psami.

Chciałabym pomóc pieskowi ale jestem zielona w temacie labradorów dlatego liczę na Waszą pomoc

Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi,

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez tenshii 27-10-2012, 13:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cziko 
Ada i Czikuś :)



Mój labrador: Cziko
Pies urodził się:
14.02.2009

Pomogła: 2 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 07 Kwi 2010
Posty: 1545
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-03-2011, 09:27   

Wydaje mi się, że w wieku 7 lat labrador może mieć już dosyć utrwalone to zachowanie, ale nie mam 100% pewności. Z tego co mówił nasz weterynarz, kastracja może pomóc, ale nie musi, bo pies może mieć już po prostu manewr w głowie. Człowiek = muszę na niego wskakiwać. Polecałabym się wybrać do weta, oceniłby stan psa i wiedziałabyś co masz zrobić :) Ale może jeszcze inne osoby tutaj doradzą Ci co powinnaś zrobić, bo szkoda, aby piesek się tak męczył.
_________________

Czikusiowa galeria!
 
 
 
Aneta 
Aneta



Mój labrador: Figaro
Pies urodził się:
15.05.2008

Wiek: 40