Przyjaciele forum Zgłoszenie
FAQFAQ    SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  ProfilProfil
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

LABRADORY DO ADOPCJI POD OPIEKĄ FORUM


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tenshii
04-10-2012, 09:19
Zatwardzenie / zaparcie
Autor Wiadomość
christines11 
Sandy



Mój labrador: Sandy
Suczka urodziła się:
07.02.2010

Wiek: 30
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 58
Skąd: k/Wrocław
  Wysłany: 03-05-2010, 13:57   Zatwardzenie / zaparcie

Moja psinka ma problem
Od wczoraj nie umie zrobić kupki.
Zrobiła raz malutką a cały czas się męczy Poszłabym do weta ale dzisiaj weterynarz ma wolne bo święto. :(
Macie może jakiś domowy sprawdzony sposób?? :cring: :cring: :cring:

Liczę na Was!
_________________
Galeria Sandy
http://forum.labradory.org/viewtopic.php?t=3336 :]

ZOBACZ
Ostatnio zmieniony przez tenshii 04-10-2012, 12:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Paulinna 


Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 03 Lip 2009
Posty: 1448
Skąd: Polska
Wysłany: 03-05-2010, 14:06   

A czym sunia jest karmiona?
 
 
christines11 
Sandy



Mój labrador: Sandy
Suczka urodziła się:
07.02.2010

Wiek: 30
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 58
Skąd: k/Wrocław
Wysłany: 03-05-2010, 14:18   

Dog Chow purina lamb rice puppy
Weterynarz powiedzial że nie powinna zaszkodzić ... :cring:
_________________
Galeria Sandy
http://forum.labradory.org/viewtopic.php?t=3336 :]

ZOBACZ
 
 
 
Paulinna 


Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 03 Lip 2009
Posty: 1448
Skąd: Polska
Wysłany: 03-05-2010, 18:26   

Czytałam że od Puriny Dog Chow lepsza jest Purina ProPlan...
A wody dużo pije? Może ma mało wody w organizmie...

A może na spacerze zjadła coś niekoniecznie jadalnego?
 
 
rusaleczka 



Mój labrador: Luna
Suczka urodziła się:
01.10.2009

Wiek: 37
Dołączyła: 12 Lut 2010
Posty: 315
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 03-05-2010, 18:42   

christines11, nie dostaje smaczków w postaci np chrząstek?
_________________
Z pozdrowieniami
N i L
 
 
Ewelina 
wesoła rodzinka



Mój labrador: Yoko
Suczka urodziła się:
25.05.2007

Mój labrador: Serdusia
Suczka urodziła się:
01.09.2015

Suczka urodziła się:
Pomogła: 10 razy
Wiek: 33
Dołączyła: 17 Kwi 2009
Posty: 25663
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 03-05-2010, 21:13   

christines11, Zmień karmę na Purinę Pro Plan, albo na inną z wyższej półki ta karma którą podajesz nie jest dobrej jakości i zacznij podawać siemie lnianę!
_________________


 
 
 
Bora 


Pomogła: 7 razy
Dołączyła: 26 Lis 2007
Posty: 4631
Skąd: Polska
Wysłany: 03-05-2010, 21:23   

Siemię lniane. Zalać nasionka siemienia lnianego (do kupienia w aptece) wrzątkiem i podać do picia wywar (zrobi sie taki kisielek).
Powinno pomóc. A jutro udaj sie do weta. Koniecznie.
 
 
christines11 
Sandy



Mój labrador: Sandy
Suczka urodziła się:
07.02.2010

Wiek: 30
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 58
Skąd: k/Wrocław
Wysłany: 04-05-2010, 18:50   

Wszystko już O.K. Sandy znowu figluje od rana do nocy
Dziękuję ;*
_________________
Galeria Sandy
http://forum.labradory.org/viewtopic.php?t=3336 :]

ZOBACZ
 
 
 
Ewelina 
wesoła rodzinka



Mój labrador: Yoko
Suczka urodziła się:
25.05.2007

Mój labrador: Serdusia
Suczka urodziła się:
01.09.2015

Suczka urodziła się:
Pomogła: 10 razy
Wiek: 33
Dołączyła: 17 Kwi 2009
Posty: 25663
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 04-05-2010, 19:52   

christines11, ale karmę i tak radzę zmienić!
_________________


 
 
 
christines11 
Sandy



Mój labrador: Sandy
Suczka urodziła się:
07.02.2010

Wiek: 30
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 58
Skąd: k/Wrocław
Wysłany: 04-05-2010, 21:35   

Już ma niewiele i już jakiś czas myślę ze zmienimy karmę
Co myślicie o tej? http://allegro.pl/item100...sow_kurier.html
_________________
Galeria Sandy
http://forum.labradory.org/viewtopic.php?t=3336 :]

ZOBACZ
 
 
 
Ewelina 
wesoła rodzinka



Mój labrador: Yoko
Suczka urodziła się:
25.05.2007

Mój labrador: Serdusia
Suczka urodziła się:
01.09.2015

Suczka urodziła się:
Pomogła: 10 razy
Wiek: 33
Dołączyła: 17 Kwi 2009
Posty: 25663
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 04-05-2010, 21:41   

christines11, Tu masz fajną promocję Eukanuby: http://allegro.pl/item101...kg_dostawa.html
_________________


 
 
 
clicers87 
Michał


Mój labrador: Tores
Pies urodził się:
23.02.2009

Wiek: 33
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 217
Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
Wysłany: 05-05-2010, 09:56   

Z tych dwóch wybrałbym Eukanubę.
 
 
Ewelina 
wesoła rodzinka



Mój labrador: Yoko
Suczka urodziła się:
25.05.2007

Mój labrador: Serdusia
Suczka urodziła się:
01.09.2015

Suczka urodziła się:
Pomogła: 10 razy
Wiek: 33
Dołączyła: 17 Kwi 2009
Posty: 25663
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 05-05-2010, 10:21   

Yoko była długo na tej karmię!Ja sobie chwalę!
_________________


 
 
 
mibec 



Mój labrador: Prezes Barney (Miners Master)
Pies urodził się:
19.01.2010

Mój labrador: Princess Shelby (Eromdop Maria to Amegilla)
Suczka urodziła się:
01.01.2013

Mój labrador: Princess Ellie (Amegilla Eleanor Alfacute)
Suczka urodziła się:
14.01.2015

Pomogła: 12 razy
Wiek: 42
Dołączyła: 29 Kwi 2010
Posty: 14688
Skąd: Telford UK
Wysłany: 07-12-2010, 14:08   

Odswieze temat - jak juz pisalam w poscie o sniegu, zrobilo sie u nas strasznie slisko, wiec Barney wychodzi tylko na trawnik i od wczoraj wieczorem nie chce/nie moze sie zaatwic. Krecimy sie tam w kolko coraz dluzej a on nawet nie probuje :( Przypuszczam, ze nic mu nie dolega, chodzi o brak dlugich spacerow..... Tylko co ja mam zrobic, jak nie da sie chodzic - boje sie, ze sie polamie. Wysypalismy mnostwo piachu zeby chociaz bylo bezpieczne dojscie do sporego trawnika, ale przeciez nie obsypie calego parku :( Wie ktos moze jak dlugo pies moze sie nie zalatwiac - myslicie, ze powinnam juz dzis isc do weta czy moze poczekac do jutra?
_________________
Waniliowo-hebanowa Galeria
PitaPata Dog tickers PitaPata Dog tickersPitaPata Dog tickers
 
 
 
Kotek26010 



Mój labrador: Lucky
Pies urodził się:
12.10.2009

Wiek: 24
Dołączyła: 05 Lut 2010
Posty: 89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-12-2010, 14:35   

Laki nie robił kupy 3 dni polecam czopki glicerynowe nie szkodza pomagają w zaparciach tylko czopki musza byc dla dzieci !
 
 
mibec 



Mój labrador: Prezes Barney (Miners Master)
Pies urodził się:
19.01.2010

Mój labrador: Princess Shelby (Eromdop Maria to Amegilla)
Suczka urodziła się:
01.01.2013

Mój labrador: Princess Ellie (Amegilla Eleanor Alfacute)
Suczka urodziła się:
14.01.2015

Pomogła: 12 razy
Wiek: 42
Dołączyła: 29 Kwi 2010
Posty: 14688
Skąd: Telford UK
Wysłany: 07-12-2010, 14:42   

Kotek26010, dzieki, zobacze co sie wieczorem bedzie dzialo. To wyglada na jakas taka psychiczna blokade, jakby on poprostu nie chcial..... Od czwartku zapowiadaja odwilz, moze bedzie mozna w koncu wyjsc na normalny spacer.
_________________
Waniliowo-hebanowa Galeria
PitaPata Dog tickers PitaPata Dog tickersPitaPata Dog tickers
 
 
 
pado 



Mój labrador: Bari [*]
Pies urodził się:
10.12.2003- 11.06.2015

Mój labrador: Dejzi
Suczka urodziła się:
26.04.2009.

Mój labrador: Brego (Max Sodalis)
Pies urodził się:
16.03.2015.

Pomogła: 3 razy
Wiek: 44
Dołączyła: 15 Lut 2009
Posty: 719
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-12-2010, 18:39   

Mozna tez, tak jak u niemowlaka,sprowokowac wypróznienie wkładajac psu w odbyt koncówke termometru i delikatnie wsuwac i wyciagac.
 
 
mibec 



Mój labrador: Prezes Barney (Miners Master)
Pies urodził się:
19.01.2010

Mój labrador: Princess Shelby (Eromdop Maria to Amegilla)
Suczka urodziła się:
01.01.2013

Mój labrador: Princess Ellie (Amegilla Eleanor Alfacute)
Suczka urodziła się:
14.01.2015

Pomogła: 12 razy
Wiek: 42
Dołączyła: 29 Kwi 2010
Posty: 14688
Skąd: Telford UK
Wysłany: 08-12-2010, 07:14   

Wczoraj sie przelamal - zrobil wielkiego kupala, co prawda rano znowu nic, ale zawsze cos ;P
_________________
Waniliowo-hebanowa Galeria
PitaPata Dog tickers PitaPata Dog tickersPitaPata Dog tickers
 
 
 
Kotek26010 



Mój labrador: Lucky
Pies urodził się:
12.10.2009

Wiek: 24
Dołączyła: 05 Lut 2010
Posty: 89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-12-2010, 10:40   

Ciesze się że kupka zrobiona :)
 
 
ania
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2010, 20:41   

mloda snieg tez nakreca ale u niej reakcja jest odwrotna u niej wszystko co nakrecajace powoduje biegunki :doubt:

przy okazji dzisiejszego spaceru - obfity deszcz ma tez wplyw nakrecajacy - wiec my tu nie pomozemy ale cieszymy sie z qpala przy okazji u nas odwilz na calego :cring: :cring:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


POMAGAJĄ NAM

POLECAMY


logo portalu - wejdź