Przyjaciele forum Zgłoszenie
FAQFAQ    SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  ProfilProfil
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
Rasowy = rodowodowy?
Autor Wiadomość
Ryniu 

Mój labrador: Enzo [*]
Pies urodził się:
9.08.2005 - zm.11.01.2019

Mój labrador: Pola [*]
Suczka urodziła się:
4.12.2008 - zm.21.07.2022

Wysłany: 23-06-2008, 23:32   

W takim razie może zmienimy dyskusje na inne tory. Mam pytanie do obrońców Związku Kynologicznego w Polsce: czy każdy pies który nie posiada metryki ZK jest kundelkiem? ;)

labi 
Labi

Mój labrador: Labi
Pies urodził się:
27.01.2006

Wysłany: 23-06-2008, 23:34   

Ryniu, to dopiero wywołałeś burzę :D Normalnie Cię chyba zagryzą :D Tyle Twojego, że zginiesz od zębów z papierami :D

Ryniu 

Pies urodził się:

Suczka urodziła się:

Wysłany: 23-06-2008, 23:40   

Kurde ja nie znam się na wszystkim i dlatego właśnie pytam o to czy każdy pies który nie ma metryki Związku Kynologicznego jest kundelkiem.

aulinka_pa 
CzarneSłońce

Mój labrador: Graffi
Pies urodził się:
15.03.2006

Mój labrador: Harry
Pies urodził się:
18.09.2010

Mój labrador: Jane vel Janina
Suczka urodziła się:
02.07.2012

Wysłany: 23-06-2008, 23:49   

Ryniu napisał/a:
Mam pytanie do obrońców Związku Kynologicznego w Polsce: czy każdy pies który nie posiada metryki ZK jest kundelkiem? ;)

A kto wedele Ciebie jest tu obronca ZK :lookdown: ??oj...Ryniu...prowokujesz ;D ;* ;*
Ja nie jestem za ZK..ale jak najbardziej za rasa :shy:
Wiec pozwole sobie odpowiedziec ze:
W swietle prawa tak...taki pies jest psem w typie rasy(bardziej badz mniej)..teraz tylko mozemy sie spierac czy to jest kundelek..czy mieszaniec :)

Ryniu 

Pies urodził się:

Suczka urodziła się:

Wysłany: 23-06-2008, 23:53   

aulinka_pa napisał/a:
czy to jest kundelek..czy mieszaniec

a to chyba bez różnicy ;)
Nic nie prowokuje, po prostu pytam i chciałbym uzyskać chociaż kilka odpowiedzi.